
- Home
- Sitemap
- Over ons
- Onze projecten
- Nieuwe infrastructuur
- Liefkenshoekspoorverbinding
- De geluidshinder voor omwonenden tot een minimum te beperken
- De continuïteit van de havenindustrie te waarborgen
- De hinder voor het milieu tot een minimum te beperken
- De continuïteit van de havenindustrie te waarborgen
- De veiligheid in de ondergrondse spoortunnels te waarborgen
- De exploitatieveiligheid te maximaliseren
- As Gent - de kust
- Spoorbypass Mechelen
- Het HSL-net
- Noordelijke spoorontsluiting van de luchthaven Zaventem - Diabolo
- Fietsbruggen in Sint-Truiden
- Demkabrug (Nederland)
- HSL tussen Perpignan (Frankrijk) en Figueras (Spanje)
- Autosnelweg A11 over spoorlijn L51
- Hogesnelheidslijn Sud Europe Atlantique (SEA)
- LGV Est européenne
- LGV Est européenne - Fase 2
- Spoorinstallaties op de SEGAL-site
- Main Hub in Antwerpen
- Verdubbeling van de spoorlijn Pétange - Luxemburg
- Hogesnelheidslijn Perpignan (Frankrijk) – Figueras (Spanje)
- Aanleg Light Rail in Charleroi
- Betuweroute
- Haramain High Speed Rail Corridor Project - Fase 1
- Hogesnelheidslijn Bretagne Pays de la Loire (BPL)
- Verbinding Watermaal-Schuman-Josaphat
- Liefkenshoekspoorverbinding
- Modernisering van bestaande lijnen
- Modernisering van As 3 (Brussel – Luxemburg)
- Afschaffen overwegen
- Gewestelijke Expresnet
- Vernieuwing van het spoor op Lijn Fives - Hirson in Frankrijk
- Vernieuwing van de tractie-onderstations in Roemenië
- Luxemburg - Sandweiler
- Modernisering en vernieuwing van de spoorlijn Campina-Predeal
- Modernisering en vernieuwing van de spoorlijn Boekarest - Brasov
- Vernieuwing van de stations in Roemenië
- Specifieke spoorwegexpertise
- Concentratie seinposten
- Modernisering van As 3 (Brussel – Luxemburg)
- Peer Review California High-Speed Rail Authority
- Peer Review Northeast Corridor High-Speed Rail Project
- Peer review m.b.t. aanbestedingsmethoden van Kopenhagen-Ringsted
- HS1 UK
- Haramain High Speed Rail Corridor Project - Fase 2
- Spoorwegconsultancy in Nederland
- Spoorverbinding Valenciennes – Bergen
- TGV Fret SAB
- Spoorverdubbeling en elektrificatie op kritieke routes in India
- Studie van de interface pantografen en ontwerpen van bovenleidingen
- Vervanging bruggen over de Rhône op km 49.420
- Technische controle “Compartimenteringsdijk Vlassenbroek”
- Technische audit van tractie-installaties
- Gebruik BIL 250 kV in onderstation
- Project Mae Nam Pasak dam voor de aanleg / verplaatsing van sporen
- Hogesnelheidslijn Perpignan (Frankrijk) – Figueras (Spanje)
- Hogesnelheidslijn Bretagne Pays de la Loire (BPL) in Frankrijk
- Grote gebouwen, opslagplaatsen en technische installaties
- Internationaal
- Hogesnelheidsspoorwegcorridor Haramain (2009 - 2014)
- Spoorwegproject voor de ontdubbeling en elektrificatie van belangrijke routes in India (2013 - 2017)
- Studies van de raakvlakken tussen de bovenleiding en de euro/1950 stroomafnemers (2013)
- Hogesnelheidslijn Bretagne Pays de la Loire (2011 - 2017)
- Hogesnelheidslijn Perpignan-Figueras (2004-2010)
- Nieuwe infrastructuur
- Onze diensten
- Procurement
- Media Library
- Jobs
- Contact