Tuc Rail - Belgian Rail Engineering
Toggle navigation
Trefwoorden invoeren
Zoeken
nl
en
fr
Over ons
Profiel
Waarden
Organogram
Raad van bestuur
25 jaar TUC RAIL
Onze projecten
Nieuwe infrastructuur
Liefkenshoekspoorverbinding
De geluidshinder voor omwonenden tot een minimum te beperken
De continuïteit van de havenindustrie te waarborgen
De hinder voor het milieu tot een minimum te beperken
De continuïteit van de havenindustrie te waarborgen
De veiligheid in de ondergrondse spoortunnels te waarborgen
De exploitatieveiligheid te maximaliseren
As Gent - de kust
Spoorbypass Mechelen
Het HSL-net
Noordelijke spoorontsluiting van de luchthaven Zaventem - Diabolo
Impact op het milieu
Impact op de exploitatie
Impact op de toegangswegen en de bedrijvenzone Brucargo
Beperken van de hinder voor omwonenden
Waarborgen van de veiligheid in de ondergrondse infrastructuur
Fietsbruggen in Sint-Truiden
Demkabrug (Nederland)
HSL tussen Perpignan (Frankrijk) en Figueras (Spanje)
Autosnelweg A11 over spoorlijn L51
Hogesnelheidslijn Sud Europe Atlantique (SEA)
LGV Est européenne
LGV Est européenne - Fase 2
Spoorinstallaties op de SEGAL-site
Main Hub in Antwerpen
Verdubbeling van de spoorlijn Pétange - Luxemburg
Hogesnelheidslijn Perpignan (Frankrijk) – Figueras (Spanje)
Aanleg Light Rail in Charleroi
Betuweroute
Haramain High Speed Rail Corridor Project - Fase 1
Hogesnelheidslijn Bretagne Pays de la Loire (BPL)
Verbinding Watermaal-Schuman-Josaphat
Modernisering van bestaande lijnen
Modernisering van As 3 (Brussel – Luxemburg)
Afschaffen overwegen
Gewestelijke Expresnet
Beperken van geluidshinder
Beperken van onteigeningen
Verbeteren van de plaatselijke mobiliteit
Bevorderen van modal shift
Beschermen van het patrimonium
Realiseren van duurzame constructies
Beperken van de impact op het spoorverkeer
Vernieuwing van het spoor op Lijn Fives - Hirson in Frankrijk
Vernieuwing van de tractie-onderstations in Roemenië
Luxemburg - Sandweiler
Modernisering en vernieuwing van de spoorlijn Campina-Predeal
Modernisering en vernieuwing van de spoorlijn Boekarest - Brasov
Vernieuwing van de stations in Roemenië
Specifieke spoorwegexpertise
Concentratie seinposten
Modernisering van As 3 (Brussel – Luxemburg)
Peer Review California High-Speed Rail Authority
Peer Review Northeast Corridor High-Speed Rail Project
Peer review m.b.t. aanbestedingsmethoden van Kopenhagen-Ringsted
HS1 UK
Haramain High Speed Rail Corridor Project - Fase 2
Spoorwegconsultancy in Nederland
Spoorverbinding Valenciennes – Bergen
TGV Fret SAB
Spoorverdubbeling en elektrificatie op kritieke routes in India
Studie van de interface pantografen en ontwerpen van bovenleidingen
Vervanging bruggen over de Rhône op km 49.420
Technische controle “Compartimenteringsdijk Vlassenbroek”
Technische audit van tractie-installaties
Gebruik BIL 250 kV in onderstation
Project Mae Nam Pasak dam voor de aanleg / verplaatsing van sporen
Hogesnelheidslijn Perpignan (Frankrijk) – Figueras (Spanje)
Hogesnelheidslijn Bretagne Pays de la Loire (BPL) in Frankrijk
Grote gebouwen, opslagplaatsen en technische installaties
Polyvalente werkplaats Melle
Trainwashes Kortrijk / Brussel-Zuid / Schaarbeek
Werkplaats van Bascoup
Internationaal
Hogesnelheidsspoorwegcorridor Haramain (2009 - 2014)
Spoorwegproject voor de ontdubbeling en elektrificatie van belangrijke routes in India (2013 - 2017)
Studies van de raakvlakken tussen de bovenleiding en de euro/1950 stroomafnemers (2013)
Hogesnelheidslijn Bretagne Pays de la Loire (2011 - 2017)
Hogesnelheidslijn Perpignan-Figueras (2004-2010)
Onze diensten
Procurement
Uitslagen aanbestedingen
Media Library
Foto's
Video's
Jobs
Contact
Foto's
Home
Media Library
Foto's
De Schuman-Josaphattunnel
Werkplaats van Bascoup
Spoorbypass Mechelen
Seininrichting
Het HSL-net
Ontsluiting haven van Antwerpen
Diabolo
Gewestelijke Expresnet